2012. június 6., szerda

Spenót rántott májjal

Már leszüreteltem az idei spenót termést. Most rántott pulykamájat készítettem hozzá.

Hozzávalók:
spenótlevél leszedve a szárakat, megmosva, lecsepegtetve, pici olaj, pici liszt, tej, cukor
3-4 db pulykamáj, liszt, tojás, zsemlemorzsa a sütéshez és zsíradék, pici só

Elkészítés:
A spenótleveleket megtisztítom, lecsepegtetem a vastagabb szárakat leszedem. Enyhén sós forró vízben 1-2 perc alatt megfőzöm, leszűröm. Egy lábosba kevés olajon megpirítom a lisztet, hozzáöntöm a spenótleveleket, majd összekeverem, cukorral ízesítem, annyi tejet öntök hozzá amennyit kíván pár perc kevergetés mellett hagyom besűrűsödni. (Én nem szeretem a spenótot és a sóskát sem fokhagymásan, így készítem mindegyiket.)

A májat megtisztítom, ha szükséges kisebb darabokra vágom, bepanírozom liszt, tojás, zsemlemorzsa, majd kisütöm fedő alatt közepes hőfokon mindkét oldalát. Utána lehet sózni.
Együtt tálalom a spenótfőzivel.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése