2013. szeptember 16., hétfő

Ketchupos csirkeszárnyak

Nagyon finom ebéd érdemes kipróbálni!

Hozzávalók:
kb. 1-1,5 kg csirkeszárny, én házi ketchupot adtam 2 ek. kicsit fűszerezett volt, és kb. 2-3 ek. édes ketchupot, 2 ek. méz, kb. 2 ek. étolaj vagy oliva olaj, pici só, ízlés szerint tört bors a gyerekek miatt nem sokat tettem bele, 2 g. fokhagyma felaprítva

Elkészítés:
A csirkeszárnyakat félbe vágom és jól megmosom. A pácot elkészítem: Az olajat, ketchupot, mézet, fokhagymát, sót, őrölt borst jól összekeverem. Belemártogatom a csirkeszárny darabokat és egy tűzálló edénybe helyezem nagyon szorosan egymás mellé. Előmelegített sütőben 200 fokon kb. 25-30 percig sütöm lefedés nélkül, majd megfordítom a csirkeszárnyakat és légkeveréssel még pár percig sütöm, míg megpirul és ropogósabb lesz a bőre.
Köretnek burgonyapürét tálaltam és a csirkeszárnyak alatt lévő pici szósszal pár cseppel megöntöztem a burgonyát.

itt párolt zöldségekkel tálaltam


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése