2011. június 10., péntek

Babapiskótás süti

Ez a gyerekek kedvenc sütije ilyen meleg nyári napon. Gyorsan és egyszerűen elkészíthető. Az első alkalommal kisebb edényben készítettem 3 rétegezés fért bele, a második alkalommal nagyobb edényben készítettem, akkor 2 réteg fért bele. A gyümölcs variálható a tetején, lehet barack befőtt, vagy lehet málna, eper tetszés szerint.

Hozzávalók:
40 dkg babapiskóta (2 csomag, vagy én a Lidlben veszek egy nagy csomagot, az elég), 2 dl tej, 1 csomag por habtejszín, 3 evőkanál cukor, 1 csomag vaníliáscukor, 1 citrom reszelt héja, vagy a leve, 1 nagy pohár tejföl, gyümölcs ízlés szerint.
Epres nagyon kevés citrom reszelt héj és eper turmixolva  a krémbe (dupla adagot készítettem húsvétra)

Elkészítés:
A porhabtejszínt felverem a tejben. Majd a babapiskóta kivételével az összes hozzávalót jól felverem. Egy tál alját sorban kirakok babapiskótával, majd rákenem a krémet és ezt rétegezem addig, amíg tart. A legtetejére krém kerüljön. Majd gyümölccsel díszítem, nekem barack befőtt volt itthon éppen.
Hütőbe teszem és pár óra múlva fogyasztható, addigra összeáll a babapiskóta és a krém.

egy másik alkalommal így diszítettem
 a fincsi végeredmény
 a hozzávalók
 rétegezés
befejezés
 eper krém dupla adag
 nagyobb tál rétegezés
 nagyobb tál eperrel díszítve (saját termés fagyasztott kiolvasztva)
epres kisebb tállal barack befőttel díszítve

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése