2013. augusztus 2., péntek

Szilvaleves

A gyerekek imádják a gyümölcslevest, szilvalevest még nem készítettem, eljött az ideje.
Tettem bele mindent amit gondoltam, hogy feldobhatja.

Hozzávalók:
1 kg szilva, ízlés szerint cukor, 1 cs. van.cukor, 1 mk. őrölt fahéj, 1 mk. mézeskalács fűszerkeverék, 1 citrom reszelt héja, nekem most szárított volt itthon, 3-4 db szegfűszeg, 1 csomag pudingpor (vanília, eper) nekem Rumpuncs ízű volt.

Elkészítés:
A szilvát jól megmosom, félbevágom, kimagozom. Egy nagy lábosba teszem és ízlés szerint megszórom cukorral, felöntöm kicsit több vízzel mint ahogy ellepi. Hozzáadom a vaníliás cukrot, a szegfűszeget és mikor picit forr beleteszem az őrölt fahéjat és a mézeskalács fűszerkeveréket. Kb. 5-10 perc alatt elkészül ne főzzük szét, a szilvától függően milyen érett volt. A pudingport én 1/2 dl LM tejjel kevertem ki és ezzel sűrítettem be a levest, 1-2 percig még összefőztem és lehűtve tálaltam.

Nagyon finom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése