2012. augusztus 8., szerda

Gofri

Még most sütöttem csak először gofrit, szeretik a gyerekek, azért a boltinál a házi sokkal finomabb. A boltinak valamelyiken olyan sajtszaga van lányom nem bírja megenni. Anyósomtól elkértem a gofrisütőt.

Hozzávalók:
40 dkg liszt, 1 cs. sütőpor, 3 tojás, 12 dkg margarin, 1 cs. van.cukor, 12 dkg cukor, csipet só, 5 dl tej

Elkészítés:
A hozzávalókat jól összekeverem és a használati utasításnak megfelelően beállítom a gofrisütőn a hőfokot. Előtte olajjal vagy vajjal átkentem ecsettel a sütőlapot, majd felmelegítettem és mikor elérte a kellő hőfokot egy merőkanál segítségével mindig a közepére öntöttem a tésztát, hagytam míg szétfolyik, lezártam a sütő tetejét és készre sütöttem. Fakanál segítségével kilapátoltam és sütöttem a következő adagot. kb. 12 db lett.

Nem mondom nem egy olcsó mulatság, de nagyon ízlett a gyerekeknek, ahogy sűlt úgy ették.




5 megjegyzés:

  1. Nagyon jól néznek ki a sütikéid, meg a táplálkozó aprónép is!
    Képzeld, három éve karácsonyra kaptam egy gofrisütőt, még nem volt érkezésem kibontani.
    (A hat éve kapott dvd lejátszó sincs még kibontva, de már a számítógép miatt nem is lesz rá szükség.)

    VálaszTörlés
  2. Szia Heni!

    A NoSalty-n úgy láttam, hogy te is Szekszárdon élsz. Hol szoktál paleo hozzávalókat vásárolni?
    Nagyon tetszik a blogod, körbenézek, hogy mit is készítsek el a közeljövőben :)

    Üdv,
    szederliget

    VálaszTörlés
  3. Szia Szederliget!
    Igen Szekszárdon élek. Paleo hozzávalókat bioboltokban szoktam vásárolni, amíg lehetett kapni lidlben őrölt mandulát, addig ott vásároltam, de állítólag aldiban is van. Xilitet vagy a biobolt-e.tar.hu oldalról szoktam rendelni nyírfacukrot, kókuszlisztet, de már lehet kapni bioboltban is.

    VálaszTörlés
  4. Köszi :)
    Én is a biobolt-e.tar.hu oldalról szoktam rendelni, gondoltam megkérdezem, hátha van valami tuti kis bolt, amiről nem tudok :)

    VálaszTörlés
  5. Köszi dràga baràtnőm! Ki fogom pròbàlni.

    VálaszTörlés