2015. február 27., péntek

Zöldséges tészta TK tésztából

Kicsit figyelnem kell az étkezésre, mert elég sok a gyomorsavam, gyógyszert is szedek rá.

A múltkor vettem egy teljes kiőrlésű kocka tésztát ezt kifőztem és hozzá készült zöldségesen egytálétel.

Hozzávalók:
1 csomag fagyasztott serpenyős zöldség (brokkoli, répa és karfiol)
10 dkg teljes kiőrlésű tészta
pici só
vaj
5 dkg reszelt sajt
szárított petrezselyem
pici őrölt bors
őrölt majoranna

Elkészítés:
A tésztát a szokásos módon kifőzöm. Egy nagyobb edénybe enyhés sós vízben főzöm kb. 8-10 percet, majd elszűröm.
Egy serpenyőbe olvasztok fel vajat és a zöldségeket megpárolom, ízesítem kevés sóval, őrölt borssal, szárított petrezselyemmel és őrölt majorannával. Ha már átpuhultak a zöldségek, összekeverem a tésztával és reszelt sajtot szórok rá úgy tálalom.

Nekem ez az adag 3 tányérra volt elég.

A tetejére még szórtam egy kis metélő hagymát.

Lehet friss idény zöldségekből is készíteni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése