2011. május 22., vasárnap

Sült nyuszi

Régi emlékem a nyúl húsáról az volt, hogy pöriként ettem és elég fanyar ízre emlékeztem. Én most sült nyuszit készítettem el, nagyon finom puha húsa lett és ízletes. Megváltozott a véleményem a nyuszi husiról. :)

Hozzávalók:
1 nyúl megtisztítva és apró darabokra felvágva, oliva, só, bors, szárított zöldség fűszerkeverék, kakukkfű, majoranna, pici tört paprika, rozmaring, sütőzacskó.

Elkészítés:
A nyúl húsát felvágom a lehető legkisebb darabokra, majd elkészítem a páct. Kb. fél deci oliva és a fűszerek a felsoroltak szerint jól összekeverve ízlés szerint, majd beleforgatom a nyuszi húst. Hütőbe teszem egy éjszakára. Másnap sütőzacskóba helyezem, bekötöm madzaggal, majd fogvályóval megszúrkodom a zacskót pár helyen, hogy levegőzzön. Tepsibe helyezem és előmelegített sütőben sütöm 200 fokon kb. 1-1,5 órát, majd leszedem a sütőzacsakót és pirítom csak pár percet a húst, nehogy száraz legyen. Én vegyes salátával ettem, a család pedig körettel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése