2012. szeptember 5., szerda

Pudingos kekszes

Nálunk nagyon szeretik a gyerekek a pudingos finomságokat. Ma is készítettem egyet.

Hozzávalók:
3 csomag csokipudingpor, 6 ek. cukor, 9 dl tej, 1,5 dl tej, rumaroma, 2 tk. porcukor, 1 csomag háztartási keksz, én a díszítéshez őszibarackot használtam még fel

Elkészítés:
A 1,5 dl tejet, 2 tk. porcukrot és rumaromát összekeverem, majd egy tálba sorba rakom a kekszet és a rumostej felével jól meglocsolom. Közben megfőzöm a 9 dl tej, 6ek cukor 3 cs. pudingporból a szokásos módon sűrűre a pudingot. (Én mindig mikróban szoktam, de ma kivételesen tűzhelyen főztem.) Még forrón a puding felét ráöntöm a kekszre, majd a másik sor beáztatott kekszet is rápakolom, leöntöm a maradék pudinggal, elsimítom a tetejét. Hagyom kihűlni és a tetejét barackkal diszítem. Hűtőbe teszem 2-3 órát hagyom pihenni és szeletelhető. Lehet egy éjszakát is. Én bizony nem bírtam kivárni és 2 óra múlva megkezdtem, nagyon finom ahogy a keksz átvette a rumos ízt, átpuhult szépen és nagyon finom a kedvenc pudingom amúgy is a csokoládés. Gyerekeknek is nagyon tetszik.
Tehát gyors és finom és sütni sem kell.


 hozzávalók
                                                                     puding főzése
                                                                            rétegezés
 egyben
megvágva

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése