2011. október 29., szombat

Linzerkarika

Most ismét hoztam egy vendégváró sütit, de nem paleosok számára:) azon a változaton még nem készítettem.

Hozzávalók:
1 kg liszt, 50 dkg Rama, 40 dkg porcukor, 2 vaníliáscukor, 2 tojás, birsalmalekvár, baracklekvár diabetikus, eperdzsem.

Elkészítés:
A tészta hozzávalóiból én most féladagot készítettem. Az alapanyagokat jól összedolgozom, pár percig eltart, míg megszűnik ez a morzsás kezdet, aztán a végén nagyon szépen összeáll a tészta. A deszkát kilisztezem és vékonyra nyújtom a tésztát, linzerszaggatóval kiszaggatom, egy lyukas, egy teli karikással, aztán a tepsibe helyezem egymás mellé. Előmelegítem a sütőt 180 fokra és kb. 15 perc alatt készre sütöm. Hagyom kihűlni és a teli karikákat megkenem lekvárral, a lyukasat ráhelyezem. Porcukorral megszórom a tetejét. Nekem ebből a féladagból a nagy szaggatóval 20 db egész linzerkarika jött ki. A kisebb szaggatóval azt hiszem 30 db lesz a féladag tésztából. A birsalmalekvárt érdemes kipróbálni nagyon finom.

 tálalva
 tálalva
 tésztája
 kiszaggatva
összeállítás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése