2014. szeptember 17., szerda

Gyors meggyes pite

Ezt a receptet anyósomtól kaptam, mindjárt dupla adaggal készítettem a családnak!

Hozzávalók:
20 dkg liszt
20 dkg cukor
1/2 csomag sütőpor
1 kis poharas tejföl (kiválthatja a zabtejszín, vagy növényi joghurt)
1 tojás
magozott meggy a tetejére

Elkészítés:
A sütőt előmelegítem 180 fokra.

A cukrot, tojást, tejfölt habosra keverem és hozzáadom a sütőporos lisztet, elkeverem. Egy kikent tepsibe (kisebb tepsibe sütöttem, de aki alacsonyabbra szeretné, sütheti közepes méretűbe is) majd a magozott meggyet rászórom és kicsit megnyomkodom (nekem most házi üveges meggyem volt itthon).
Beteszem és készre sütöm tűpróba, kb. 35-40 perc. Kihűl felszeletelem és porcukorral megszórom.

Én tettem a tésztába egy kis őrölt fahéjat is, lehet más gyümölccsel is készíteni.





1 megjegyzés:

  1. àààààààà ez volt 100 éve az elsö süti, amit csinàltam :) Köszi, köszi :)))

    VálaszTörlés