2014. szeptember 16., kedd

Párolt csirkemell cukkinivel

Finom ebéd gyorsan, akár paleosok részére is!

Hozzávalók:
1 db csirkemell filé, 1 fej vöröshagyma felkockázva, 2 gerezd fokhagyma, 1 kisebb piros húsú paprika, 1 paradicsom, 2 kisebb saláta cukkini (nekem saját termésű sárga cukkini volt), fűszerek, só, majoranna, őrölt bors, oregano, kakukkfű, szárított petrezselyem, kevés oliva olaj

köretnek: nem paleosoknak lehet sült burgonyát készíteni (2-3 szem burgonya és kevés zsiradék a sütéshez)

Elkészítés:
A csirkemellet megmosom és felkockázom. A vöröshagymát megpucolom és felkockázom. Egy serpenyőben az oliva olajon megdinsztelem kicsit a hagymát, hozzáadom a felkockázott piros húsú paprikát, egy-két percig kevergetem, aztán hozzáadom a feldarabolt csirkemellet, fehéredésig kevergetem, fűszerezem só, őrölt bors, majoranna, kakukkfű, oregano, szárított petrezselyem, fedő alatt néha megkevergetve pár percig párolom. A végén a két gerezd fokhagymát belenyomkodom fokhagymanyomóval és a paradicsomot feldarabolva hozzáadom. Egy-két perc átkeverem és lehet tálalni.

Mivel én már elég rég nem ettem sült krumplit most kivételesen sütöttem hozzá és azzal tálaltam. Nagyon finom ebéd!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése