2014. szeptember 13., szombat

Gyors meggyes pite

Ezt a receptet Anyósomtól kaptam, dupla adagot készítettem! Gyors és finom.

Hozzávalók:
20 dkg liszt
20 dkg cukor
1 kis poharas tejföl
1 tojás
1/2 csomag sütőpor
magozott meggy a tetejére

Elkészítés:
Előmelegítem a sütőt 180 fokra.
A cukrot, tojást és tejfölt habosra verem és hozzáadom a sütőporos lisztet. Én tettem hozzá egy kis őrölt fahéjat is a tésztába. Kikent tepsibe öntöm a tésztát, majd magozott meggyet szórok a tetejére. Előmelegített sütőben 180 fokon készre sütöm.

Én dupla adagot készítettem ez olyan 3-4 főre elég úgy. Kis tepsibe tettem, de aki alacsonyabbra szeretné a sütit közepes tepsibe is sütheti. Nekem a sütési idő 40 perc volt, de tűpróba.
Kihűl, felszeletelem és porcukorral megszórom.

Lehet más gyümölccsel is készíteni és úgy is, hogy  belekeverem a gyümölcsöt, nem a tetejére szórom.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése