2011. június 16., csütörtök

Baconba tekert csirkemáj

Ezt már rég el akartam készíteni, most eljött az ideje, Hossó Anita adta a végső  lökést. Nála láttam, hogy a máj alatt és köré krumplit tett én ezt most paleosítottam sárgarépával és zöldséggel.

Hozzávalók:
30 dkg csirkemáj (szív nélkül), 1 csomag bacon szalonna, 1 fej vöröshagyma, pici oliva, só, bors, 2-3 db sárgarépa felkarikázva, 1-2 db zöldség vagy paszternák felkarikázva

Elkészítés:
A sárgarépát és a zöldséget megpucolom és felkarikázom. Egy hőállótálat kiolivázok és beleteszek egy adag sárgarépa- és zöldségkarikát. A májat megtisztítom és mindkét oldalát só, borssal ízesítem, majd egy szelet baconba tekerem. Ráhelyezem a sárgarépákra és pici levet öntök alá. Megsózhatom még picit és a tetejér a hagymakarikákat helyezem, majd köré még lehet sárgarépát. Lefóliázom. Előmelegített sütőben 180-200fokon kb. 40 percet sütöm, majd leszedem a fóliát róla és kb. 5 percig pirítom.

Ezt főleg paleosoknak ajánlom így, de nekem nagyon ízlik sárgarépával, próbáld ki Te is!


 hozzávalók
 sütés előtt
sütés után

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése