2011. november 8., kedd

Snidlinges muffintojás

Hoztam egy kitünő reggeli receptet, igaz én most vacsinak készítettem. Az én muffinformám kicsi, ezért kicsit szűkíteni kellett a belevalókat, de az íze nagyon fincsi, próbáld ki Te is.

Hozzávalók:
6 tojás, 6 vékony szelet főtt tarja, vagy sonka, 3 szelet bacon, 1 paradicsom felkarikázva, 1 lilahagyma felkarikázva, 5 dkg Edami lereszelve, snidling én szárítottat használtam felszeletelve

Elkészítés:
A szilikonos muffinformát nem kell elvileg kikenni, de nagyon vékonyan azért kikentem vajjal a sarkokat belülről. Minden formába belenyomtam egy szelet tarját, ráütöttem egy tojást, rápakoltam a hagymakarikát, paradicsomkarikát, snidlinget szórtam rá és bacont, majd legutoljára a reszeltsajtot. Előmelegített sütőben 200 fokon 15 perc alatt készre sütöttem. Kiszedtem a formából és tányérra helyeztem, paradicsomkarikával és hagymakarikával fogyasztottam.

 tálalva
 hozzávalók
 sütés előtt
sütés után

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése