2011. november 25., péntek

Nyuszi zacskóban sütve

A barátaink vágtak nyuszit és vettünk tőlük mi is. Múltkor már megsütöttem így és nagyon finom lett, csak nem fotóztam akkor még. Salátát tálaltam mellé.

Hozzávalók:
1,5 kg nyúl (apró darabokra felvagdosva), 0,5-1dl oliva, zöldségfűszerkeverék, kevés grill fűszersó, csipet őrölt babérlevél, pici bors, sütőzacskó

Elkészítés:
A nyúlhúst megtisztítom és feldarabolom, minden részét elég apróra, hogy könnyebben átsűljön. Elkészítem a páclét és előtte való nap bepácolom a húst. Másnap sütőzacskóba teszem és lekötözöm cérnálva, a tetejét pár helyen megbökdösöm fogvájóval, majd tepsibe helyezem. Előmelegített sütőben 200 fokon 60-70 percet sütöm, majd elvágom a zacskót róla és saját levében pár percig még pirítom a húst.
Köretnek a családnak petrezselymes burgonyát szolgáltam fel. Én vegyes salátával ettem és reszelt sárgarépával. Puha marad a hús és nagyon finom zamata marad a zacskóban sütéstől, semmi zsíradék hozzáadásra nincs szükség.

 így a paleosok figyelmébe ajánlom
 a család így ette
 nyúlhús feldarabolása
 bepácolva
zacskóban sütés előtt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése