2011. november 21., hétfő

Zabpelyhes halacska

Ezt a bundareceptet Kautz József receptje alapján készítettem, de máskor már próbáltam csak ledaráltam a zabpehelyt lisztté, bevallom így jobban ízlett.
Nem teljes paleo, mert a zabliszt nem 100% paleo!! De én már megengedhetem magamnak úgy érzem, a kezdő paleosok pedig még bátran elkészíthetik, ha nem túl szigorúak magukhoz.

Hozzávalók:
pár szelet halfilé, só, citrom, tojás, zabliszt (nem paleo fehérliszt), zabpehely, zsír a sütéshez

Elkészítés:
A halfilét megtisztítom, besózom és citrommal lelocsolom picit. Hagyom egy kicsit állni. A panír részeit egy-egy tálba öntöm. A halszeleteket bemanírozom liszt, tojás, zabpehely, jó rá kell nyomkodni a zabpelyhet, hogy ne potyogjon és takarja a halat mindenhol. Forró zsírban kisütöm.
A családnak majonézes hagymás burgonya salátát tálaltam fel.


 salival és két féle hal bundában tálalva
 zabpehelyben panírozás
sütés

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése