2011. július 11., hétfő

Gulyásleves

Most a gulyáslevest kétféleképp készítettem, a családnak burgonyával én pedig a paleo miatt karalábéval helyettesítettem a burgonyát. Mindenkinek ajánlom, nagyon finom így is.

Hozzávalók:
30 dkg sertéslapocka, vagy comb kockázva, 1 fej vöröshagyma kockázva, só, bors, babérlevél, tört pirospaprika, (gulyáskrém elmaradhat), 2-3 db sárgarépa, 2-3 db zöldség, burgonya/karalábé kockákra vágva, kevés zsiradék, 1 paprika kockázva

Elkészítés:
A húst megtisztítom és kockákra vágom, a hagymát megpucolom és apró kockákra vágom. Kevés zsiradékban megpirítom a kockázott hagymát, majd pici paprikát kockázva beledobok és pirítom együtt. Mikor üveges, só, tört paprika és pici lével felöntve összekeverem és beleteszem a húst. Babérlevelet, borst teszek hozzá és hagyom főzni. Mikor félig megfőtt a hús, beleteszem a már megpucolt és négybevágott zöldséget, répát, hagyom főni. Megkóstolom és ízesítem, amit még szükségesnek találok, lehet bele gulyáskrémet is tenni (paleosoknak elmaradhat). Mikor majdnem megfőtt a hús és a zöldségek puhulnak, beleteszem a kockára vágott burgonyát/karalábét. Készre főzöm. (az ízesítésnél valaki használhat őrölt köményt, mi nem szeretjük)

Nekem nagyon ízlett a végeredmény karalábéval, a család pedig burgonyával ette.

 tálalás
 hozzávalók (paleo=karalábé, no burgonya)
 zöldségek hozzáadása
Már majdnem kész:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése