2011. július 7., csütörtök

Mézes-mustáros csirkeszárnyak

Ezt a receptet lehet készíteni a szárnyas bármely részével, de nálunk a legkelendőbb a szárnyával. Kettévágva nagyon szeretik a picik is cuppogtatni. Mivel én paleozok, ezért nem készítettem hozzá semmilyen köretet, nem volt itthon a férjem sem, hanem koktélparadicsomot és uborkát ettem hozzá. De bármely köret illik hozzá, mint rizs, vagy burgonya.

Hozzávalók:
10 db csirkeszárny kettévágva, 2 evőkanál mustár, 3 evőkanál méz, só, bors ízlés szerint, 1 dl oliva

Elkészítés:
A csirkeszárnyakat megtisztítom és kettévágom. Az olivához keverem a mustárt, mézet, só, borst. Belemártogatom a szárnyakat és egy tepsibe helyezem egymás mellé a húsokat. Előmelegítem a sütőt 200 fokra és kb. 20 percig letakarva sütöm, majd leszedem a fóliát és pirosra, ropogósra sütöm. Nekem van légkeverésem, ezért én a végén pár percet mindkét oldalát légkeveréssel pirítom.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése