2011. július 13., szerda

Paleo puding

Az alapötletet Szekeres Ritától vettem, Ő házi pudingot keményítővel készíti, vaníliával vagy gyümölccsel. Nekem régen is a kedvenc pudingom a csokis volt, hát gondoltam egyet megcsinálom magamnak paleosan.

Hozzávalók:
4 dl (1 doboz) kókusztej, 1 tojássárga, 1 evőkanál nyírfacukor, vagy xilit, 3-4 evőkanál nyílgyökérliszt, 2 evőkanál Holland kakaópor, díszítéshez akár mandulapehely, vagy gyümölcs, étcsoki (90%) reszeléke.

Elkészítés:
Ennek a pudingnak a készítésénél fontos, hogy amikor feltesszük főzni, lassú tűzön főzzük, folyamatosan fog besűrűsödni.
A tojássárgát összekeverem a cukorral, majd hozzáadom a kókusztejet, nyílgyökérlisztet (besűríti), jól elkeverem. Felteszem egy nyeles lábosba főzni lassú tűzön, majd belekanalazok 2 evőkanál kakaóport. Folyamatos kevergetés mellett, lassan főzve sűrűsödik. Mikor kellően besűrítettük, tálakba teszem. Nekem pont két adag jött ki ebből. Ha kihűlt, lehet díszíteni. Én cseresznyebefőttet és étcsoki reszelékét használtam fel.

 vaku nélkül fotózva (sajnos a fényviszonyok nem a legjobbak a konyhámban)
 vakuval fotózva a végeredmény
 hozzávalók
 kókusztejjel keverés
főzés közben sűrűsödik nagyon szépen 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése