2012. március 9., péntek

Almatorta

A gyerekeknek szeretek gyors és egyszerű sütiket készíteni. A piskóta sütés még nem az én kedvenceim közé tartozik, viszont ez a sütés nélküli torta nagyon finom és egyszerű. Ajánlom mindenkinek.

Hozzávalók:
1 kg alma meghámozva és lereszelve, 2 ek. cukor (én xilitet használtam), 2 csomag vaníliás ízű pudingpor (nekem 1 vanília és 1 tejszínes volt most), 5 dl víz, 1/4 citrom leve, csipet őrölt fahéj, 1 csomag babapiskóta

Elkészítés:
A lereszelt almát 2 dl vízzel felteszem párolni fedő alatt puhára párolom. A pudingport összekeverem a cukorral és 3 dl vízzel csomómentesre, hozzáadom a puha almához, a fahéjat és a citromlevet is és sűrűsödésig főzöm kevergetve. Picit hűtök csak rajta, ne legyen már forró. Az én csattos tortaformám 25 cm átmérőjű, kirakom az alját sorba babapiskótával, a krém felét rákenem, majd megint egy sor babapiskóta, majd a krém. Díszítésnek banánt és tortareszeléket használtam, de lehet tejszínhab is. Hűtőbe teszem dermedésig, majd óvatosan a szélét meghúzom késsel, leszedem a csattos részét, majd szeletelhető. Nekem olyan 2-3 óra alatt már jó volt. Tehát nem fontos előtte való nap elkészíteni.

 tálalva
 megdermedve, csattos rész nélkül
rétegezés

1 megjegyzés:

  1. Henikém!
    Nagyszerű ételeket készítesz, szivesen nézelődök nálad! Éppen ezért szeretnélek megajándékozni egy díjjal, melyet a naplómban vehetsz át.A blogdíj magyar nyelvű és fő célja, hogy az egymásnak írt kommenteket köszönjük meg vele.
    Kérlek nézz be hozzám: http://ugymintotthon.blogspot.com/
    Üdvözlettel: Timi

    VálaszTörlés