2012. március 27., kedd

Díjat kaptam ismét

A harmadik blogdíjamat vehettem át, aminek nagyon örülök. Hanitól kaptam a díjat (http://izemlekek.blogspot.com/), amit továbbítok is a szabályok szerint. Köszönöm szépen Hani!

A díj szöveg jelentése: "Szépség, megihletés (inspiráció)".
Szabályok:
1.) Vedd át a díjat!
2.) Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad!
3.) Tedd ki a díjat a blogodra!
4.) Add tovább a díjat 4 bloggernek!
5.) Írj három dolgot magadról!

HÁROM DOLOG MAGAMRÓL:
1.) Nagyon szeretek sütni, főzni.
2.) Néha szoktam verseket írni.
3.) Szeretek kwízeket kitölteni.

A NÉGY BLOGGER, AKIKNEK TOVÁBBÍTOM A DÍJAT:
1. Mónika
2. Rita
3. PocakPanna
4. Judit

Fogadjátok nagy szeretettel!

6 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm, megtisztelsz vele. Amúgy a kolléganőmnek beajánlottam a blogod..ugyanis ő is paleo lett :)

    VálaszTörlés
  2. Heni! Most nagyon megleptél !!!!!!

    Nagyon-nagyon köszönöm és megtiszteltetésnek veszem , erre nem számítottam.

    Tovább adom és köszönöm még egyszer.

    VálaszTörlés
  3. http://rita-szekeres.blogspot.com/2012/03/ma-ezt-kaptam-henitol.html

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm Éva! Örülök, hogy elfogadtad Jutka és köszi az ajánlást. Én egyszerűbb paleo ételeket és sütiket készítettem el pénztárcához mérten, vannak nálam jobb blogok is paleosak, de sok kedves visszajelzést kaptam már, aminek nagyon örülök. Rita Te is megérdemled, örülök, hogy elfogadtad és tetszik, a meglepetséged. Puszilok mindenkit!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szépen köszönöm, megtisztelő a figyelmed és kedvességed! :) Remélem nem gond, ha én nem adom tovább....

    VálaszTörlés