2012. február 13., hétfő

Bocimobil torta

Valami másra vágytam, gondoltam kipróbálom ezt a receptet. Nem most csináltam, de elmaradt a recept megosztása. Elnézést paleos barátaim  most úgy jött össze, hogy kicsit ne figyeljetek pár receptemnél.:) Sokan vagyunk úgy, hogy gyorsat és egyszerűt szeretnénk sütni, most ilyen recepteket teszek fel, remélem kedvet csinálok hozzá Nektek.

Hozzávalók:
Tésztához: 1 tojás, 11 evőkanál olaj, 11 evőkanál cukor, 15 evőkanál liszt, 2 evőkanál kakaópor, 2,5 dl tej, 1 tk. szódabikarbóna, 1 citrom reszelt héja.
Tetejére: 5 db túró rudi ujjnyi vastagra felvágva

Elkészítés:
Én kis tortaformába öntöttem és magasabb lett picit a torta, 40-45 percet sütöttem. A tortaformát nem kivajaztam, hanem szilikonos sütőpapírral béleltem ki teljesen ellepje a formát.

A tészta hozzávalóit kézi habverővel jól elkeverem csomómentesre. A kis tortaformába (13-15cm átmérőjű) szilikonos sütőpapírt helyezek teljesen befedje a formát, aztán a masszát belehelyezem. A tetejére az ujjnyi vastagságúra feldarabolt túró rudikat rádobálom. Előmelegített sütőben 200 fokon kb. 30-40 percig sütöm, tűpróba. Mikor már kicsit kihűl a tészta, akkor szedem ki a tortaformából és a sütőpapírt nagyon óvatosan leszedem róla, nekem sikerült sérülésmentesen. Egy tányérra helyezem a tortát és amikor teljesen kihűlt szeletelem. 




 Kislányom segített a díszítésben:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése