2012. február 28., kedd

Kuglóf

Ezt a receptet Timitől olvastam, kétféleképpen is kipróbáltam a sütést, a végeredményt megmutatom.
Nagyon finom, az első alkalommal fémes formában sütöttem meg és tömörben, a második alkalommal szilikonos lyukas formában.

Az első alkalommal csokidarabokat és mazsolát tettem a tésztába ezt már belekevertem mielőtt a formába helyeztem. Itt fémes tömör formát használtam amit előzőleg vajjal és liszttel kikentem...előmelegítve 180 fokon sütöttem jó 50-55 percig, sütés után egy-két perc múlva simán kijött a formából a kuglóf.

A második alkalommal szilikonos lyukasformába öntöttem a tésztának 2/3 részét, majd az 1/3 részére szitáltam egy kis kakaóport, összekevertem óvatosan a másik tésztára öntve kanállal egy-két mozdulattal.
Előmelegített sütőben szintén 180 fokon kb. nekem itt is kellett jó 50 perc, hogy szépen átsüljön mindenhol és csak mikor kihűlt teljesen akkor szedtem ki a formából.



 az első próbálkozás és tömör formában sütve
 sütés előtt
 sütés után
 kakaós tésztával sütés után
szeletelve jól van hát még a kakaós rész elkeverése gyakorlandó, tanulófélben vagyok én is:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése