2011. augusztus 4., csütörtök

Cukkinilepény

Ezt a cukkinilepényt lisztes receptként találtam, de én hajdinalisztet használtam helyette. A végeredmény nagyon finom lett. Tej helyett pedig kókusztejet tettem bele.

Hozzávalók:
50 dkg cukkini lereszelve, 2 db répa lereszelve, 1 fej vöröshagyma lereszelve, 2 gerezd fokhagyma lereszelve, 1 dl tej (kókusztej), só, bors, 1 evőkanál ételízesítő, 25 dkg liszt helyett 12 evőkanál hajdinaliszt, 1 tojás

Elkészítés:
A cukkinit, répát és hagymát, fokhagymát megpucolom és lereszelem, majd jól összekeverem. Beleteszem a tojást, a kókusztejet, a fűszereket, majd a hajdinalisztet (én egész hajdinát daráltam le kávédarálón lisztté). Az egész masszát jól összedolgozom. A zsírt (pálmazsír, kókuszszír, vagy sertészsír) felhevítem és kanalak segítségével beleteszem a masszát, majd picit lelapítom, hogy jobban átsűljön. Mindkét oldalát kétszer átforgatva megsütöm, óvatosan kell vele bánni, mert széteshet. Itt is kanál segítségével fordítok rajta.

 tálalva
 hozzávalói
 alapanyagok összeállítása
 óvatosan kanalazva a zsírba
sütés közben

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése