2011. augusztus 28., vasárnap

Spenót

Nagyon szeretem a sóskát és a parajt is, most fagyasztott parajpürét használtam, de ha lehetőségem van rá, akkor friss sóskát, vagy parajt használok.

Hozzávalók:
1 csomag fagyasztott parajpüré kiolvasztva, 1 dl kókusztej, pici oliva, 1-2 evőkanálnyi szezámliszt vagy ha nem vagy túl szigorú, akkor a sűrítés miatt jobb a zabliszt, xilit ízlés szerint.

Elkészítés:
Kevés olivát felhevítek és sötétbarnára pirítom a maglisztet. Hozzákeverem a parajpürét, majd pici xilit ízlés szerint. Jól összekeverem és felöntöm kókusztejjel. Készre főzöm gyakori kevergetés mellett közepes lángon. (Én nem szoktam fokhagymát tenni bele, mert sajnos piszkálja a pocimat.) Feltétnek néha tükörtojást eszek, vagy belefőzök egy tojást, most rántott halat ettem hozzá, a panírt leszedtem.


 tálalva
 hozzávalók
 rántás készítése
 kókusztej hozzáadása
hallal tálalva, nem szép látvány lett volna, ha leveszem a panírt fotóhoz:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése