2011. augusztus 30., kedd

Hajdina galuska

Ezt a receptet Szekeres Ritától kaptam, picit azért mégis máshogy készítettem. Nagyon finom, ajánlom mindenkinek. Rita az egészséges étkezés hírnőke, nagyon jó kis ételeket készít.

Hozzávalók:
2 db tojás, só, esetleg ételízesítő szárított zöldségekből, kb. 17 dkg hajdinaliszt (hajdinát ledaráltam kávédarálón), 2-3 dkg zabpehely ledarálva lisztté, kevés víz, amennyit a maglisztek felszívnak sűrű legyen a tészta.

Elkészítés:
A magliszteket ledarálom. A két tojást sóval, ételízesítővel elkeverem, hozzáadom a magliszteket és nagyon kevés vizet, jól összedolgozom, ha szükséges adok még hozzá vizet. Sűrűbb legyen inkább a massza. Forró sós vízben kiszaggatom nokedliszaggatóval és megfőzöm pár perc alatt készre. Én pörkölttel fogyasztottam. De gombapöri mellé is kitünő.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése