2011. április 20., szerda

Kebab paleósan

Hozzávalók:
50 dkg csirkemellfilé felcsíkozva, páchoz: 4 evőkanál olivaolaj, 0,5 dl víz, pici só, csipet tört pirospaprika, csipet vöröshagymapor, bors, őrölt bazsalikom, őrölt kakukkfű, a mártáshoz: 3 evőkanál házi majonéz és 3 evőkanál házi kechup (lásd: a paleo alapanyagoknál), 1 db jégsaláta, 1 uborka, 1 paprika, díszítéshez egy kisebb paradicsom, 1 csipet só, 1 kk. nyírfacukor, 1 kk. oliva, 1 csipet metélőhagyma, csipet bors.

Elkészítés:
A csirkemellfilét megtisztítom és felcsíkozom. Elkészítem a páclét. Az olivát a vízzel és a fűszerekkel jól összekeverem és beleteszem a húst, kb.  1 órát pihentetem, ha nagyon sietni kell a főzéssel, akkor már előtte való nap is lepácolhatom, vagy legalább fél órát álljon a hús a pácban. Felforrósítom a serpenyőt és beleteszem további zsiradék nélkül a pácolt húst aztán pirítom 10-15 percig, amíg teljesen megfő a hús és elpárolog a leve. Elkészítem a salátánkat, a zöldségféléket megmosom és felszeletelem, majd összekeverem. A mártáshoz a házi majonézt és házi kechupot összekeverem 1 csipet sóval, 1 kk. nyírfacukorral, 1 kk. olivával, 1 csipet metélőhagymával, csipet borssal. Hütőbe teszem és hagyom összeérni, tálalás előtt veszem csak ki a hütőből. (A mártást el is lehet hagyni.) A kész ételt pedig együtt fogyasztom a salátával és a család olyan tagja, aki nem paleozik ehet hozzá wrapst.

Én mártás nélkül fogyasztottam.




Készíthetsz köretnek hozzá sült paszternákot vagy sült sárgarépát is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése