2011. március 22., kedd

Lengmagos fasirt

Ezt a receptet Elmira paleo konyhájában láttam, de sokmindent nem tettem bele, ezért kicsit más az én fasirtom. (Az eredeti receptet elolvashatod a linkre kattintva.)

Hozzávalók:
50 dkg darált hús, 5 dkg őrölt lenmag, szárított petrezselyem, 1 fej lilahagyma, 2-3 gerezd fokhagyma, só, bors, szárított zöldségkeverék, tört pirospaprika, szárított majoranna, 1 kisebb sárgarépa lereszelve, 1 db tojás, zsír a sütéshez.

Elkészítés:
A lilahagymát, fokhagymát összeaprítom robotgéppel, majd a darált húsra öntöm és ízesítem só, bors, szárított zöldségkeverék, tört pirospaprika, szárított petrezselyem és majorannával, hozzáadom a reszelt sárgarépát, 1 db tojást és az őrölt lenmagot. Az egészet jól összegyúrom és gombócokat formálok, amit utána szétlapítok kicsit. Közepesen lángon zsírban megsütöm mindkét oldalát.
Én sült főtt brokkolit és cékla salátát ettem hozzá,  illetve egyszer csőben sült póréhagymát, savanyúságot.



Megjegyzés: Én a fasírtot ezentúl úgy készítem, hogy szezámmagot őrölök bele és egy répát belereszelek, a többi a szokásos fasírt ízesítése hagyma,fokhagyma, fűszerek, tojás, ezt a változatot még a férjem is szereti.(Lenmaggal kicsit furcsa volt)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése