2011. március 22., kedd

Szívbarát lenmag süti

Ez egy nagyon egészséges mártogatós keksz, amit Mezei Elmira paleo konyhájából vettem.

Én úgy táltaltam, hogy egy kevés pizzakrémet nyomtam rá és egy pici darab sajtot, majd betettem pár másodpercre a mikróba és így falatoztam.


Hozzávalók:
10 dkg lenmagliszt, 1/2 tk. sütőpor, 1/2 cs. kk. só, 1/2 kk. bazsalikom, 1/2 kk. oregano, 1 kk. tört paprika, 1 gerezd fokhagyma áttörve, 1 tojás, 1 ek. oliva.

Elkészítés:
Egy tálba lenmaglisztet, sütőport összekeverem, só, fűszerek, fokhagyma. Hozzá a tojás, olaj, addig keverem, míg massza lesz. Kicsit kézzel meggyúrom, nyújtófával 2 mm lapra nyújtom (sütőpapírt használtam alatta, kiszaggatom, lapáttal alányúlva tepsibe helyezem. (Formákat lehet szív alakra vagy más is)
Előmelegített sütőben 170 fokon kb. 15-18 pers alatt ropogósra sütöm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése