2011. március 22., kedd

Zöldséges bolognai

Ezt a receptet Mezei Elmira paleo konyhájából néztem ki, de igazából elég sok mindent megváltoztattam rajta. (az eredeti receptet megnézhetet a linkre kattintva)

Hozzávalók:
20 dkg darált sertéshús, 1 kaliforniai paprika, oliva, lilahagyma, szárított oregano, szárított zöldségkeverék, 1 dl paradicsom paszírozva, só, bors, egy pici Bolognai Alap.

Elkészítés:
A lilahagymát felkockázom és a kaliforniai paprikát is és oliván picit pirítom, majd hozzáadom a darált húst. Amikor már színeződik, akkor ízesítem, só, bors, oregano, szárított zöldségekkel, majd hozzáadom a pici Bolognai alapot, a paradicsom masszát, egy kevés vizet öntök alá és készre főzöm.
Ezentúl a férjemnek is így készítem, önmagában is finom volt, de sült sárgarépával ettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése