2011. március 18., péntek

Palacsinta paleosan Heni módra


Hozzávalók:
1 tojás, pici só, 1-2 evőkanál  nyírfacukor, kevés őrölt mandula, fél kávédarálónyi szezámmag, kb. 1 darálónyi őrölt zabpehely, 1,5 dl kókusztej, csepp olíva.
 
Elkészítés:
A tojáshoz hozzákeverem a sót, nyírfacukrot, kókusztejet, egy csepp olivát és belekeverem a liszteket. Egy teflon palacsintasütőbe pici olivát felhevítek és egy adag palacsintát belemerek, majd a tetejére is elkenek egy kis olivát és két oldalról lapáttal óvatosan megfordítom a palacsintát és a másik oldalát is megsütöm.
Én 3 db palacsintát bírtam sütni, jobb, ha kicsit vastagabb a tészta, nem túl vékony, nem törik annyira.
A palacsintákat szabadon választott töltelékkel lehet fogyasztani. Én az egyik palacsintába paleo lekvárt kevertem, a másikba citromot facsartam egy kis nyírfacukorral, a harmadik palacsintát Holland kakaóporos nyírfacukor keverékével töltöttem.
 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése