2011. március 19., szombat

Orosz lecsó

Ezt az ételt bátran nevezhetnénk mindentbele lecsónak!

Hozzávalók:
5 dkg szalonna, 1 padlizsán (elmaradhat), 3-4 fej vöröshagyma, 1 póréhagyma (elmaradhat), 1 kaliforniaia paprika, 2 sárgapaprika, 4  zöldpaprika, 1 pici tök, 1 db paradicsom, 2 kisebb cukkini, (nem paleosoknak 2 virsli), kisebb darab házi kolbász, só, bors.

Elkészítés:
A szalonnát apróra vágom és megpirítom zsíron. Megpirítom a felvágott padlizsánt, a hosszú csíkokra vágott vöröshagymát és karikára vágott póréhagymát. Ízlés szerint sózom, borsozom, majd hozzáadom a felszeletelt paprikákat és apróra kockázott paradicsomot, picit pirítom fedő alatt. Hozzáadom a lereszelt tököt, lereszelt cukkinit, a felkarikázott (virslit) és házi kolbászt. Készre főzöm kb. 30 percen belül. (Én a padlizsánt kihagytam belőle, a második alkalommal csak paleosen készítettem virsli nélkül, harmadszor pedig tojásosan)

Nem paleós változat a virsli miatt

Paleo változat (virsli nélkül!)
 hozzávalók (cukkini lemaradt, mert fagyasztott)
 a szalonna és hagyma pirítása fűszerezve
 a hozzávalók egyben pirítva (virsli nélkül)
itt ma épp tojásosan készült

Nem paleosok köretnek rizst ehetnek hozzá, én natúr szoktam fogyasztani.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése