2011. március 28., hétfő

Mandulás szűzpecsenye vegyes zöldségekkel

Hozzávalók:
(4 személyre)
2 szűzpecsenye kb. 30 dkg-os, 1 evőkanál oliva, 1 tojás, 10 dkg mandulapehely, 50 dkg brokkoli, 1 doboz spárga, 10 dkg vaj, só, bors.

Elkészítés:
A szűzpecsenyéket a felforrósított oliván kb. 5 perc alatt körös-körül megpirítom, só, borssal meghintem és rövid ideig hűlni hagyom. Az elkevert tojással minden oldalról megkenem, a mandulapehelyben megforgatom és picit rányomkodom a mandulákat. Teflontepsibe fektetem és előmelegített sütőben 200 fokon (gáztűzhely 3-as fokozat) kb. 20 perc alatt készre sütöm. Közben az apró rózsákra szedett brokkolit forrásban lévő sós vízben kb. 10 percig párolom. A spárgát a saját levében felmelegítem. A zöldségeket közvetlenül a fogyasztás előtt lecsöpögtetem. Kis felhevített vajban a brokkolit és a spárgát megforgatom. A szűzpecsenyét felszeletem, majd a zöldségekkel tálalom.  Köretként tálalhatunk párolt répát és paszternákot hozzá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése